Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

vrijdag 27 september 2013

Een nieuw huis!


Als je al weer een tijdje in je nieuwe huis woont én het oude huis is inmiddels verkocht... Dat verdient een taartje! 

 
De basis is een biscuit met een doorsnede van 15 cm en is gevuld met aardbeienjam en aardbeienbotercreme. Voor het afsmeren heb ik dezelfde botercreme gebruikt.

 
Voor de rand heb ik gebruik gemaakt van een stempel met een houtnerf. Deze heb ik ook gebruikt om het vogelhuisje bovenop de taart te maken.



Aan de zijkanten heb ik kleine vogelhuisjes gemaakt. Daarvoor heb ik een mal gebruikt.
Deze mal verkopen wij in onze webwinkel: Mal Birdhouses de prijs is € 9,95 en kan als brievenbuspost verstuurd worden.




Geen opmerkingen: