Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

zondag 18 december 2011

Veni Vidi Fietsie-cupcakes @ CAKES&joy

Trouwe volgers van mijn blog en goede bekenden van mij weten dat ik met Taartjes voor Jop de Stichting STOPhersentumoren steun. De komende maanden steun ik een tweede goede doel. Mijn collega Monique Pigmans neemt met het fietsteam Veni Vidi Fietsie deel aan de Alpe d'HuZes op 7 juni 2012. Het doel hiervan is om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor KWF. Hier lees je er meer over.

Van 2 januari 2012 tot en met 30 mei 2012 kan je bij mij Veni Vidi Fietsie-cupcakes bestellen. Deze cupcakes worden vers en dus op bestelling gemaakt. Een doosje met 4 Veni Vidi Fietsie-cupcakes kost € 8,-. Hiervan gaat 35% (€ 2,80 dus) naar Veni Vidi Fietsie. In elk doosje vind je een lot. Op 7 juni 2012 verloot ik onder de kopers een door mij gedecoreerde taart.

Bestellen kan per e-mail, cakesenjoy@live.nl Geef je naam, e-mailadres, telefoonnummer, het aantal doosjes en de afhaaldatum door. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een bevestiging per e-mail terug.

De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest. Allereerst natuurlijk een cupcake bedacht en een prijs bepaald. Zodra de eerste bestelling is gemaakt, maak ik een foto en zien jullie hoe deze er uit ziet. Er komt o.a. een "vlaggetje" met het Veni Vidi Fietsie-logo op de cupcake. De man van één van mijn collega's heeft daarvoor de afbeeldingen voor mij geprint. Bij Jamin heb ik de doosjes tegen een leuke prijs kunnen kopen. De eerste toezeggingen om een doosje te kopen zijn al binnen en er is zelfs al een bestelling afgerekend. De eerste € 2,80 is dus al een feit (-:

Steun Monique, Veni Vidi Fietsie, Alpe d'HuZes en dus KWF.
Alvast enorm bedankt!!!

Geen opmerkingen: