Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

maandag 3 december 2012

Wie zoet is... krijgt lekkers!

Afgelopen week bakte ik speculaas-cupcakes voor onszelf en voor één van mijn vaste klanten.
Daarvoor gebruikte ik de mix van de Bakzolder.
Ik heb de cupcakes gevuld met abrikozenjam en versierd met een toefje (mandarijnen)botercreme en kleine pepernootjes (Bolletje Schuddebuikjes). Op internet kwam ik leuke printables tegen om prikkertjes te maken.


Op zaterdagmiddag kwamen opa en oma op bezoek. Met een zak vol cadeautjes voor de jongens. Voor bij de koffie had ik deze etagère gemaakt:

 
Onder de speculaas-cupcakes met mandarijnenbotercreme-toef, kleine pepernootjes en de prikkertjes. Tussen de cupcakes liggen zelfgemaakte pepernoten.
In het midden speculaas, taaitaai, gevulde speculaas en chocolade.
Boven strooigoed.
 
Deze foto kreeg ik van m'n klant :-D Dat ziet er gezellig uit, toch?

 








Geen opmerkingen: