Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

zaterdag 15 december 2012

Cupcakes


Vandaag is het Internationale Cupcakedag! Dus er moesten natuurlijk cupcakes gemaakt worden :-D

Omdat het bijna kerst is én omdat Jolanda van Keekies een leuk idee had met de combinatie kerst en de Internationale Cupcakedag heb ik deze cupcakes gemaakt:


 
Voor de rood-wit gestreepte met ster heb ik baantjes rode en witte rolfondant tegen elkaar aangelegd en toen een cirkel uitgestoken. Daarna heb ik uit witte rolfondant een witte cirkel gestoken en daar de baantje opgeplakt.
Voor de zuurstok heb ik hetzelfde gedaan, maar dan van smallere baantjes.

 
 
Ik heb steeds de kleuren rood, groen en wit terug laten komen, ook in de bakpapiertjes. Om het niet te saai te maken, heb ik ook nog geel en bruin gebruikt.


 
 
Wij eten dadelijk zo'n lekkere kerst-cupcake bij de koffie, mmm!!!
 
Ik wens jullie alvast hele fijne kerstdagen!
 








Geen opmerkingen: