Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

vrijdag 16 november 2012

Popcakes!

Gisteren heb ik de popcakes-maker weer uit de kast gehaald. Ik heb namelijk een winkeltje ontdekt waar héle lekkere bakmixen worden verkocht in allerlei smaken. Ik heb er een aantal besteld. Waaronder de "cafe noir cake"
 
 
Eerst het beslag gemaakt, heel makkelijk, alleen nog boter en eieren toevoegen. Het beslag heb ik in een spuitzak gedaan. En de gaten van de popcakes-maker gevuld.

 
Na 3 minuten draai je de balletjes om met het meegeleverde vorkje en dan bak je ze nog 2 minuten.


 
 
De balletjes smaken zo al overheerlijk. Maar om er toch iets leuks van te maken (en om nog een keer te oefenen (-; ) heb ik de balletje door de pure chocolade gerold. Ook wilde ik eens een keer geen lollystokjes gebruiken. Ik heb ze daarom laten drogen op een vetvrij-papiertje.



En mét chocolade-laagje zijn ze nog lekkerder! Ik had meer dan 30 balletjes, dus ik heb een bakje meegenomen naar mijn werk. Niet iedereen proefde meteen de cafe noir cake. Ik had pure chocolade gebruikt, die is natuurlijk best sterk van smaak. Maar de combinatie van deze smaak cake met de chocolade is erg lekker!






Geen opmerkingen: