Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

dinsdag 20 november 2012

Herfstcupcakes


Voor gisteravond stond er een bestelling op de planning. 25 cupcakes en ik mocht zelf bepalen hoe ze er uit kwamen te zien. Ik dacht dat nog één keer iets maken in het herfsthema wel kon. Nog net dan hé, nu Sint en zijn pieten weer zijn gearriveerd (-;


Ik heb de cupcakes gebakken in groene bakpapiertjes, gevuld met jam en afgesmeerd met witte chocopasta. Uit groene fondant heb ik cirkels gestoken. Uit een aantal heb ik 2 soorten herfstblad gestoken en deze weer op een groene cirkel geplakt. In de uitsparing heb ik herfst-sprinkels gestrooid. Verder heb ik nog uit rode, gele en oranje fondant herfstbladeren gestoken. En van licht- en donkerbruine fondant heb ik eikeltjes gemaakt. Met een prikkertje heb ik contouren in de uitgestoken figuurtjes gemaakt.


Geen opmerkingen: