Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

zaterdag 24 november 2012

Cars taart

Na een heleboel cupcakes ben ik de afgelopen dagen bezig geweest met een taartbestelling. Een cars-taart, voor Tijl, hij wordt vandaag 4 jaar.
Op www.cakeprint.nl heb ik een eetbare print van Bliksem Mc Queen besteld. De jarige wilde graag een blauwe taart, gevuld met aardbeien en chocolade. Ik heb een naturel biscuit gebakken en deze gevuld met een laagje choco-fudge, aardbeivlaaivulling en aardbeien-botercreme. Met dezelfde botercreme heb ik de taart ook afgesmeerd. De taart heb ik bekleed met blauwe fondant, daarbovenop heb ik de print gelegd. Met een rode rand heb ik deze afgewerkt. In de 4 sterren kunnen de kaarsjes worden gestoken. Verder heb ik de taart afgewerkt met zwart-witte blokjes en kleine sterretjes.



De naam en de leeftijd van Tijl moest ook op de taart komen. Daarvoor heb ik een rozet gemaakt, in de Cars-kleuren. En ook de ster komt er in terug.



Het kan toch niet anders, dan dat Tijl een super verjaardag heeft gehad vandaag :-D






Geen opmerkingen: