Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

donderdag 7 juni 2012

VeniVidiFietsie-cupcakes en Alpe d'HuZes

Ik wil vanaf deze plek iedereen bedanken die één of meerdere doosjes heeft gekocht. Maar vooral bedankt voor jullie steun aan het goede doel! Het is het VeniVidiFietsie-fietsteam gelukt om (meer dan) het startgeld in te zamelen. Afgelopen zondag is het team naar Frankrijk vertrokken en vandaag ploeteren zij de Alp op! Ik heb zoveel respect voor alle fietsers! Dat is toch even wat anders dan cupcakes bakken (-; Ondanks dat deed het me goed om op deze manier de Alpe d'HuZes en VeniVidiFietsie in het bijzonder te steunen!
In week 1 ben ik begonnen met de verkoop van VeniVidiFietsie-cupcakes. Doosjes met 4 stuks én een lotje. In 1e instantie zou ik alleen een taartje verloten, maar het ging zo goed met de verkoop dat ik al snel besloot om ook nog een doosje cupcakes te verloten. Er zijn 47 doosjes verkocht. Ook heb ik de cupcakes nog 2 keer los verkocht op mijn werk. Uiteindelijk heb ik 221 cupcakes gebakken en versierd! En heb ik nog wat meer geld over gehouden dan ik van te voren had gedacht, dat moest uiteraard ook naar het goede doel. Ik heb het geld in 2 donaties overgemaakt, tesamen was het een bedrag van € 202,- !!!

En dan nu (tromgeroffel) de winnaars van de loterij:
Het taartje gaat naar lotnummer: 9
Het doosje cupcakes gaat naar lotnummer: 3
De winnaars kunnen contact met mij opnemen (cakesenjoy@live.nl), dan spreken we een afhaaldatum af.

Nogmaals enorm bedankt voor jullie steun!!!
Opgeven is geen optie! Iedereen verdient een morgen!

Lieve groetjes,
Nicole



PS Voor de trekking van de lotnummers heb ik gebruik gemaakt van:

 

Geen opmerkingen: