Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

zaterdag 16 juni 2012

Workshop taart decoreren

Afgelopen donderdagavond heb ik weer een keer een workshop taart decoreren gegeven. Het was een geslaagde avond met weer 3 mooie exemplaren.



De dames hebben elk hun taartje gevuld met jam en botercreme. De taart afgesmeerd met botercreme. Witte fondant op kleur gemaakt en daarmee de taart bekleed. En dan natuurlijk het leukste, de taart versieren!
Een van de dames maakte zelf al regelmatig cupcakes en cakepops gemaakt. Zij had een mal meegenomen in Pip-stijl. Die heeft ze gebruikt. Ik ga deze zelf ook aanschaffen (-:


De dames wilde graag weten hoe je een roosje maakt. Ik heb er één als voorbeeld gemaakt.


En dan nog een echte jongenstaart! Met een zelf gemaakt stoplicht.


Wil je ook eens een keer zelf zo'n taart versieren? Neem dan (geheel vrijblijvend) contact met mij op, dan informeer ik je over de mogelijkheden en de kosten.
Van elke workshop gaat een gedeelte naar Taartjes voor Jop

Geen opmerkingen: