Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

vrijdag 11 mei 2012

Cupcakes voor een jarige collega

Onder mijn collega's heb ik al een vaste klant (-: Om haar verjaardag met de collega's te vieren vroeg ze me om cupcakes te maken. Het is een assortiment van klein en groot, fondant en botercreme geworden.





Voor de versiersels voor de grote cupcakes heb ik me laten inspireren door de baking-cup. Paars met gekleurde stippels. De kleintjes heb ik gebakken in een zwart-wit-geruite cupcake. Verder spreken de foto's voor zich (-;



Dit was de laatste "niet-officiĆ«le" bestelling. Sinds 1 mei staat CAKES&joy ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Gistermiddag ben ik bij de bank geweest om ook nog het e.e.a. te regelen. In kleine stapjes begint mijn eigen zaakje echte vorm te krijgen. Vanavond heb ik een afspraak vastgelegd  voor een workshop voor 3 personen. De eerste "officiĆ«le" opdracht.

Fijn weekend!

Liefs,
Nicole

Geen opmerkingen: