Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

donderdag 15 maart 2012

Tussenstand Veni Vidi Fietsie-cupcakes aktie

Inmiddels ben ik al weer ongeveer 2,5 maand bezig met deze aktie. En het gaat goed!!! Ik heb al 32 doosjes afgeleverd, er zijn er al 4 vooruit betaald, 1 staat nog in bestelling. Een paar weken geleden heb ik een doos met 16 Veni Vidi Fietsie-cupcakes mee naar mijn werk genomen. Ik heb ze per stuk verkocht voor € 2,- , daarvan ging € 1,- naar Veni Vidi Fietsie. Ook dat was een succes! Met een lege doos en een potje met € 32,- ging ik weer naar huis.
Voor de komende week heb ik al weer een bestelling staan voor een doosje.En één van de teamgenoten van het Veni Vidi Fietsie-team heeft een bestelling voor 4 doosjes geplaatst. Zij geeft binnenkort een groen-decoratiecursus mét HighTeaLunch. Tussen al het lekkers wilde zij ook graag deze speciale Veni Vidi Fietsie cupcakes.
Maar wat is nu de tussenstand? (-;  (tromgeroffel) € 118,-

Nog tot en met 31 mei kan je een doosje Veni Vidi Fietsie-cupcakes bestellen. De prijs is € 8,- , daarvan gaat € 2,80 naar Veni Vidi Fietsie, Alpe d'HuZes, KWF. Hier lees je meer over de deelname van het fietsteam Veni Vidi Fietsteam.



Geen opmerkingen: