Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

maandag 12 maart 2012

Het is (bijna) lente @ Teitloos.nl

Kennen jullie Teitloos al? Teitloos is het webparadijs voor al je fun, funky & (dys) functional stuff! Neem maar eens snel een kijkje: www.teitloos.nl.

Het is (bijna) lente! Om dat te vieren heeft Teitloos samen met het magazine Mjam Taart! een wedstrijd georganiseerd. Bedenk een cupcake waar de lente-vrolijkheid vanaf spat. Een foto mét omschrijving kan je nog tot 10 april 2012 op Teitloos.nl uploaden. De drie leukste, mooiste of lekkerste inzendingen winnen een Cupcake Surprise Pakket van Teitloos en een jaarabonnement op het magazine Mjam Taart! Hoe leuk is dat?

Gisteren heb ik mijn creatie ingestuurd:



Ik heb naturel cupcakes gebakken in groene bakpapiertjes. Ondertussen heb ik aan botercreme het smaakje groene appel toegevoegd. En om het nog mooier groen te maken, nog wat eetbare kleurstof er doorheen gemixt. Met een spuitmondje van Wilton (nr. 233) heb ik gras op de cupcakes gespoten. Van oranje fondant heb ik tulpjes gemaakt. Nog een leuke wrapper in de vorm van een tuinhekje er omheen en... laat de lente maar komen!!!




Enne... winkel ze @ Teitloos.nl (-;



Geen opmerkingen: