Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

donderdag 22 maart 2012

Dames houden van bloemen en... van... tassen (-;

De foto's die ik van deze cupcakes heb gemaakt, zijn niet bijzonder goed gelukt... Toch wilde ik ze met jullie delen (-:


Het zijn naturel cupcakes, gebakken in allerlei verschillende bakpapiertjes. De grote heb ik gevuld met aardbeienjam. De groene "dekseltjes" zijn gemaakt van fondant. De dekseltjes met een printje, zijn van icing. In de webwinkel van Kikakeekies, vind je een allerlei soorten eetbare printjes . Verder heb ik ze versierd met bloemetjes en tassen. Daarvoor heb ik deze molds gebruikt: "flowerbag" en "Funky Flowers" , ook uit de webwinkel van Kikakeekies. Er zit één verdwaalde tussen, die bloem heb ik met een uitsteker gemaakt.
Wil je ook eens zo'n eetbaar printje gebruiken? Ik doe het als volgt: Ik rol fondant dun uit, met een beetje water plak ik daar de frosty-sheet op. Daarna steek ik met een uitsteker een figuur uit.

Geen opmerkingen: