Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

zaterdag 31 maart 2012

Cupcakes voor de verjaardag van een collega




Deze week was één van mijn collega's jarig. Eerst vroeg ze me of ik voor de traktatie op de afdeling wilde zorgen. De volgende dag vroeg ze me of ik ook nog cupcakes wilde maken voor de visite thuis.

Ze wilde "gewoon" een beetje van alles. Groot en klein, met fondant en met een toefje botercreme.
Ik heb ze in lente/pasenthema gemaakt.
Gewoon lekker vrolijk, allerlei kleurtjes baking-cups, allerlei bloemetjes, paashaasjes, paasversiersels (van Xenos).












Geen opmerkingen: