Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

woensdag 4 april 2012

Paascupcakes...

De foto hierboven, zette ik als "sneakpeak" op twitter en facebook... maar het bleef bij een sneakpeak... meer foto's kwamen er niet... Ik zal bij het begin beginnen (-:

Cupcakes gebakken in bakingcups met een paasmotiefje. Ik heb ze gevuld met abrikozenjam. De toef is van botercreme. Ik heb de botercreme het smaakje "groene appel" gegeven en mooi groen gemaakt met groene eetbare kleurstof. Met fondant en uitstekers heb ik allerlei paas/lente versiersels gemaakt. Deze heb ik op de toef gelegd.
Omdat het al wat later op de avond was en aangezien ik niet zo'n geweldige fotograaf ben... heb ik ze weggezet om er de volgende dag, bij daglicht foto's van te maken... Toen ik ze weer voor de dag haalde, zag ik dat de fondant-versiersels uitgelopen/gesmolten waren... Zonde! Niet echt fotowaardig. We hebben er al eentje bij de koffie op, ze smaken als altijd erg lekker, maar ze zien er dus niet zo mooi uit. Weer iets geleerd (-;

Geen opmerkingen: