Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

maandag 13 februari 2012

Love is in the air!


Morgen is het valentijnsdag. Dat kan jullie niet ontgaan zijn... Overal om je heen, kleurt het roze, rood en zie je hartjes. Dusss... ik heb allerlei cupcakes gemaakt in valentijn-thema.

Zien jullie die snoephartjes? Zelf gemaakt! Met een mold van Hittepetaart Neem maar eens een kijkje, zij maakt alle molds zelf.



Ik heb chocolade stukjes door het beslag gedaan. De grote cupcakes heb ik nog gevuld met aardbeienjam. Ik heb ze versierd met fondant en een toef van botercreme. Over de toefjes heb ik hartjes-strooisels gestrooid.



Vanmiddag haalde ik de oudste op uit school. In de klas hadden ze het over valentijnsdag gehad. Hij wilde zo graag iets aan zijn juf geven, omdat hij haar zo lief vindt. Omdat het niet echt meer lukte om nog op pad te gaan vanmiddag en ik moest toch bakken voor een bestelling is het een cupcake geworden. Gelukkig bak ik altijd iets extra's. Dat was maar goed ook, tijdens het avondeten bedachten we ons dat morgen de invaljuf er is. Dus voor allebei een lekkere cupcake gemaakt. Chocolade door het beslag en gevuld met aardbeienjam, versierd met fondant. Het bruine fondant smaakt naar chocolade. Hij mocht zelf kiezen waarin hij ze wilde geven, het werden kunststofbakjes in de vorm van een cupcake.
Ennn... de 3e cupcake in dat leuke rood met witte stippen doosje is voor... someone special (-:

Fijne Valentijsdag allemaal!!!

Geen opmerkingen: