Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

zaterdag 11 februari 2012

65 jaar!

Van een  nicht van mijn moeder kreeg ik de vraag of ik iets wilde bakken.  Ze geven een feestje omdat zij en haar man dit jaar allebei 65 jaar worden. Het moesten mini-cupcakes worden en er moest "65" op. Verder mocht ik het helemaal zelf bepalen. Mijn hoofd loopt vaak over met taart- en cupcake-ideetjes... Maar ik had toch iets leuks bedacht (-:



Door het cupcakebeslag heb ik stukjes pure en witte chocolade gedaan. Je kan daar het beste bakvaste chocolade voor gebruiken. De cupcakes heb ik gebakken in chocolade bruine bakingcups. 

.
Omdat ik het zelf niet zo leuk vond om zestig dezelfde cupcakes te maken, heb ik drie versies gemaakt
Met een toefje botercreme met daarop choco-sprinkels. Met een bloemvormpje van chocolademarsepein, met daarop de cijfers 65 van paarse fondant. Met een cirkel van paarse fondant, met daarop een bloem van witte fondant en daar bovenop de cijfers 65 van paarse fondant.
In het echt is het écht paars, op de foto komt het minder goed over...



Ik hoop dat de twee feestvarkens een mooi feestje vieren vandaag!

2 opmerkingen:

Jolanda zei

Ziet er leuk uit vriendinnetje!

Nicole zei

Thnx! Dat was wel ff productie draaien hoor, 60 stuks! Maar wel héél leuk!!!