Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

zaterdag 11 februari 2012

Bijzondere verbondenheid

Afgelopen donderdagavond ben ik met m'n kratje met taartenspulletjes naar de mama van Jop geweest. Toen ik de tuin in liep, moest ik ineens weer denken aan afgelopen zomer, dat ik met een doos vol cupcakes en m'n 1e cheque t.b.v. de StichtingSTOPhersentumoren ook de tuin in liep... Toen stond er € 30,15 op de cheque. Ik heb zojuist het geld geteld dat op dit moment in de spaarpot zit: € 45,25. Joehoe!!! En we gaan nog even door, komende dinsdag wordt er weer een bestelling voor 20 mini-cupcakes opgehaald. Begin maart maak ik een taartje voor de man van een collega. Eind maart een taart en cupcakes voor de 1e verjaardag van het kindje van een vaste klant.
Maar nog even terug naar donderdagavond. Het was een fijne avond. Met als resultaat een mooi taartje. Het blijft bijzonder het contact met de mama van Jop. We zijn familie (haar pap en mijn mam, zijn neef en nicht), we hebben elkaar jaren niet gezien, maar er is zo'n bijzondere verbondenheid.

Verder ben ik het nog druk met het andere goede doel. Cupcakes maken waarvan een gedeelte naar KWF gaat. Ook deze actie loopt als een trein. Sinds 1 januari ben ik ze aan het verkopen. Inmiddels zit er al € 62,80 in het potje.
Ik glim echt van trots. Vandaag kreeg ik een berichtje van Monique dat mijn logo sinds vanmiddag zichtbaar is op hun site: http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/teams/veni-vidi-fietsie/ Rechts zie je een kopje met "Team sponsoren", daar wisselen de logo's van de sponsoren. De mijne komt nu dus ook voorbij.

Het geeft me echt zo'n goed gevoel, om hier mee bezig te zijn. Fijn freubelen met taart en cupcakes, mooie dingen maken en ondertussen geld inzamelen voor deze goede doelen. Iedereen verdient een morgen! Ik zet me er voor in dat kanker ooit een chronische ziekte zal zijn en niet langer een ongeneeslijke!

Wil je meer lezen over Taartjes voor Jop? Lees hier dan verder: http://cakesenjoy.blogspot.com/2011/07/taartjes-voor-jop.html
Wil je meer lezen over hoe ik Monique steun in haar deelname aan de Alpe d'HuZes? Lees dan hier verder: http://cakesenjoy.blogspot.com/2011/12/veni-vidi-fietsie-cupcakes-cakes.html

Help je me mee, met geld inzamelen voor deze twee héle goede doelen? Plaats een bestelling of boek een workshop op cakesenjoy@live.nl

Geen opmerkingen: