Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

zondag 20 november 2011

Feestelijke cupcakes voor bij een buffet

Eén van mijn collega's vierde een feestje afgelopen zaterdag. Bij een traiteur had ze een lekker buffet besteld. Dit bestond enkel uit hartige gerechtjes. Ze wilde er toch graag iets zoets bij, als afsluiter voor bij een kopje koffie. Ik heb voor cupcakes gemaakt.


Naturel cupcakes met door het beslag stukjes pure chocolade. Ik heb roze en groene baking-cups gebruikt. De cupcakes heb ik afgesmeerd met een heel klein beetje botercreme. Omdat dan de fondant veel beter op de cupcake blijft zitten. Ik heb ze verder versierd in de kleuren roze, groen en wit. Met een stempel heb ik een "werkje" op de strook gemaakt.


Mijn collega was helemaal verrast toen ze de cupcakes op kwam halen. Blijft zo ontzettend leuk, steeds weer die blije reacties! Ze had die ochtend bij een bakker hier in de stad nog wat ander lekker gekocht waaronder marsepein-bonbons in de kleuren... roze en groen. Hoe toevallig is dat?

Geen opmerkingen: