Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

dinsdag 8 november 2011

Cupcakewedstrijd

Vorige week maandag las ik op het blog van bakvriendinnetje Jolanda iets over een nieuwe kookwinkel in Waalwijk. Ze houden een cupcakewedstrijd . Niet dat Waalwijk nou heel ver weg is, maar om nu met 1 cupcake naar Waalwijk te rijden... dus ik had er verder niet zo erg meer over nagedacht...
Tot ik 's avonds de sportschool binnenstapte en er iets leuks gebeurde (-: Daniëlle, één van de medewerkers vroeg of ik wist van de cupcakewedstrijd bij de nieuwe kookwinkel in Waalwijk. Spontaan bood ze aan om voor mij een cupcake in te leveren. Tijdens een lesje Bodybalance borrelden er allerlei cupcake-creaties omhoog.

Gisteravond ben ik dus met een cupcake voor de wedstrijd én een doosje cupcakes als bedankje voor Daniëlle naar de sportschool geweest.





Voor de wedstrijd heb ik een mini-taartje van fondant gemaakt. De bedankjes voor Daniëlle zijn cupcakes geworden, ook van fondant.



Tot en met 12 november kan je je cupcake inleveren voor de wedstrijd. Dus nog heel even wachten op de uitslag (-:

Geen opmerkingen: