Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

zaterdag 5 november 2011

Walk4brains

Vandaag was de Walk4brains. Om 9.00 vanmorgen verzamelden, (uiteindelijk) 208 lopers op de startplaats in Dongen. Je kon voor een specifiek team lopen. Er waren 4 families. Wij liepen ter nagedachtenis aan Jop, team: JOPISTOP. Het was mooi om met deze club mensen (meer dan 30), deze wandelroute te lopen. Iedereen had wel iets te snoepen of te eten en dan was het natuurlijk heerlijk wandelweer. De weergoden waren ons goedgezind, thnx Jop!
Toen we weer aankwamen, waar we waren vertrokken hing er al een voorlopige uitslag: ruim € 4.000,- waarvan we met het team JOPISTOP, ruim € 1.000,- aan inschrijfgeld hadden. Die ochtend was er nog een heleboel sponsorgeld ingeleverd. Zoveel dat het voor de "tellers" moeilijk was om er doorheen te komen. Toen wij vertrokken was de uiteindelijke opbrengst (nog) niet bekend. Dat is een goed teken, dacht ik zo (-;
Het was echt prima georganiseerd. Petje af voor de organisatie!!!


Voor deze ochtend had ik koekjes gebakken, in de vorm van een grey ribbon en een cupcake. De cupcake in de kleuren roze en blauw. Jop zijn lievelingskleuren.
Dat ga ik nog vaker doen, koekjes bakken. Ik heb een heel lekker recept voor de koekjes, klik hier . Met een heel dun laagje botercreme heb ik ze versierd met fondant.
Er was nog een creatieve mama in ons midden. Zij had zich laten sponsoren door AH, o.a. in de vorm van rolletjes drop. Dat werden voor deze dag rolletjes: Jop is Top-drop


Vanavond zal de organisatie de opbrengst van vandaag op de site vermelden. Ik hou jullie op de hoogte...



Ik lees zojuist een berichtje van de mama van Jop op Facebook :-D

Het team JOPISTOP heeft vandaag € 4.379.- opgehaald. In totaal is er vandaag € 13.294,- ingezameld. Wat een geweldige bedragen!!!

Wil je er meer over lezen? Klik dan
hier .

Liefs Nicole




Geen opmerkingen: