Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

dinsdag 27 september 2011

There he is... COOKIEmonster!!!

Of eigenlijk there they are... want ze zijn met z'n 3en :-D

COOKIEmonster dus, ik had 'm al zolang op m'n to-do-lijstje staan. Toen de kids in bed lagen, zei manlief ik kijk voetbal vanavond. Dan ga ik maar freubelen.
Ik had nog een restje mix voor stroopwafelcupcakes staan. Dus ik heb eerst cupcakes gebakken, in hele sjieke witte bakingcups. In de vriezer had ik nog een restje botercreme, dat laten ontdooien en nog een keer goed doorgemixt. Ondertussen waren de cupcakes gebakken en afgekoeld. De bovenkant ingesmeerd met een dikke laag botercreme. Zodat de blauwe hageltjes goed blijven zitten. Met een ronde uitsteker heb ik uit twee stroopwafels drie cirkels gestoken. Om het stroopwafeltje er mooi en netjes in te krijgen, heb ik met een schilmesje een stukje uit de cupcake gesneden. Van de week had ik die geinige oogjes mét wenkbrauwen gekocht. Het zijn twee aparte stekertjes.


I love COOKIES!



Geen opmerkingen: