Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

dinsdag 4 oktober 2011

mini-cupcakes met roze botercreme toefje

Ik neem geregeld een lekker taartje of cupcakes mee naar mijn werk. Het komt namelijk echt niet goed als ik al mijn uitprobeersels zelf op ga eten. Eén van mijn collega's vroeg me of ik de traktaties voor haar dochtertje wilde maken.
Het zijn mini-cupcakes geworden met een roze botercreme toefje.

Mini-cupcakes dus, gebakken in roze bakingcups met witte bloemetjes en witte bakingcups met muffindessin. De botercreme is naturel van smaak en heb ik roze gekleurd met eetbare kleurstof. Dezelfde kleurstof als die je gebruikt om rolfondant te kleuren. Met spuitmond #M1 heb ik de toefjes gespoten.


Zaterdag ga ik gezellig met bakvriendinnetje Jolanda naar de beurs Taart en Trends. Met ongeveer 50 stands uit binnen en buitenland vind je er van alles: taartdecoratie, suikerwerk, workshops, demo’s en wedstrijden. Ook is er een masterclass en een seminar. Hier kun je je dus letterlijk en figuurlijk zoet houden! Ik heb er zo'n zin in!!!

Geen opmerkingen: