Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

donderdag 19 mei 2011

Create4Fun Cupcake Challenge

De tweede Create4Fun Cupcake Challenge heeft als thema candybars. Ik hou wel van simpel (-:
Daarom heb ik deze M&M's gemaakt.



Ik heb eerst mini-chocolade-muffins gebakken met de mix van Kikakeekies. Hééél gemakkelijk en ze zijn me lekker, mmm! Daarna heb ik cirkeltjes uitgestoken in de M&M's kleuren en witte M's.
Heel eenvoudig eigenlijk dus. Ik ben tevreden met het resultaat. Wat vinden jullie ervan?




PS: houd mijn blog in de gaten! Binnenkort leuke post...

Geen opmerkingen: