Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

zaterdag 21 mei 2011

Je zou er toch zo je tanden inzetten...



... maar doe dat maar niet!
Het is een dummytaart. Geen luchtige biscuit met een lekkere fruitvulling of botercreme met een smaakje... De binnenkant is van piepschuim, de buitenkant wel gewoon van fondant.

Ik heb witte rolfondant met een beetje oranje kleurstof op kleur gemaakt. Daarmee heb ik de dummy bekleed. Met uitstekers heb ik van rode, witte, gele en oranje rolfondant bloemen gemaakt. Ook met een uitsteker heb ik met rode rolfondant een sierrand gemaakt. En met behulp van een mold heb ik de balletjes rondom de taart gemaakt.

Via een vriendinnetje ben ik in contact gekomen met de eigenaren van een snoepwinkel. Sinds een paar maanden verkopen zij ook de bak- en taartversierspulletjes. Het leek ons wel leuk, als er een voorbeeld in de winkel zou staan. Dit is 'm dus geworden, een mooi zomerstaartje!





PS Nog héél even geduld en dan... een leuk nieuwtje!

Geen opmerkingen: