Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

zaterdag 23 april 2011

Pasen!

Mijn vriendinnetje Patries wilde ook wel eens een keertje een puzzeltaartje maken. Dus een datum geprikt en dan zou ik het haar leren. Omdat puzzelen best een tijdrovende bezigheid is hadden we besloten dat ik alvast de taart zou vullen en bekleden. Dan zou Patries er een puzzelplaatje van maken. Omdat het zo vlak voor pasen was, werd het een paashaasje. Op verzoek van Patries heb ik de taart bekleed met lime-groene fondant. De taart had ik gevuld met banketbakkersroom en aardbei-vlaaivulling.

Op de zijkant van de taart staat: vrolijk pasen. In dezelfde kleuren als de kleuren van de paaseieren in de handjes van de paashaas.

Zelf wilde ik natuurlijk ook nog wel iets lekkers maken voor de paasdagen. Ik heb naturelcupcakes gebakken en chocolademuffins. Deze heb ik bekleed met fondant en een aantal versierd met een klein paaskuikentje van marsepein of een lente-bonbon (van de AH).



Ik wens jullie allemaal hele fijne paasdagen!







Geen opmerkingen: