Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

zondag 17 april 2011

cupcakes, cupcakes, cupcakes, voor de create4fun-cupcake-challenge en voor de juffies

Ik ben niet zo heel goed in beslissingen nemen... Eind maart kreeg ik van Jolanda van create4fun een e-mail over de create4fun-cupcakechallenge. Het thema is aardbei. In m'n hoofd heb ik tientallen creaties gemaakt. Maar ik heb nu toch maar de knoop doorgehakt.
Ik heb naturel cupcakes gebakken, deze heb ik gevuld met Mona halfvolle aardbei kwark. Van fondant heb ik een "boeren-bontje-tafelkleedje" gemaakt. Daarmee heb ik de cupcake bekleed. Op het fondant 2 lekkere hollandse aardbeitjes. Bij de Albert Heijn had ik ooit een pakje servetten met aardbeien-print meegenomen. Die kon ik goed gebruiken voor de foto.




En nog een foto van de binnenkant. Ziet er niet zo smakelijk uit...
Alhoewel... mijn man en de oudste hebben hun vingers erbij opgegeten (-;


En omdat ik toch aan het bakken was. Ook nog cupcakes gemaakt voor de juffies van het kinderdagverblijf van de jongste. Dit weekend is het kinderdagverblijf overgegaan naar een tijdelijke vestiging. De juffies zijn dus druk met verhuizen en inrichten. Behalve een blik naturel cupcakes ook nog een blik stroopwafelcupcakes gebakken en de restjes opgemaakt met mini-cupcakes. Ik heb ze versierd met bloemen en "speelgoed". En er ook nog een paar met een bloemenlolly versierd. En voor wie niet van cupcakes houdt... ook nog een paar chocoladeoreo's leuk versierd.



Gisteren zijn we ze met z'n 4tjes gaan brengen. Konden we meteen even binnen kijken (-;


Geen opmerkingen: