Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

woensdag 3 september 2014

Hoera, Fedde 7 jaar!


Vandaag is Fedde jarig, 7 jaar alweer. Net als de afgelopen jaren mocht ik weer een verjaardagstaart maken. De mama van Fedde is een kei in het verzinnen van superleuke opdrachten. Deze keer maakte ze me het wel een klein beetje moeilijk... ;-)

"Kan je iets met Skylanders Swap Force, Nicole?" las ik in het berichtje ... Uhm... eerst maar eens googlen... ahaa, 'n game. "Ja hoor, dat moet wel lukken" Best wel bijzonder eigenlijk dat ik het (nog) niet kende met 2 jongens in huis en toch wel een redelijk sponsor van het Nintendo-imperium :-)

Omdat ik het niet zo eenvoudig vind om bestaande figuren na te maken. Kies ik in zo'n geval vaak voor een eetbare print. De Skylanders figuren bevatten behoorlijk wat details. En omdat ik voor vaste klanten ook steeds weer met iets anders wil komen, heb ik voor een eetbare print gekozen.


Omdat de print al redelijk druk is, heb ik de rest van de taart rustig gehouden. Voorop de taart heb ik de Portal of Power gemaakt, daarop heb ik Fedde's naam en leeftijd gemaakt.



Fedde, gefeliciteerd met je 7e verjaardag. Veel plezier vandaag!




Geen opmerkingen: