Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

zaterdag 5 juli 2014

Trakteren!

2 zomerkindjes :-) Dus voor de lange zomervakantie nog trakteren in de klas!

Ik maakte piratenbootjes van eierkoekjes. Ik heb ze eerst ingesmeerd met abrikozenjam voordat ik ze op elkaar plakte. Een beetje witte chocopasta aan een smartie en die op het bootje geplakt. Een prikker er in met een vlaggenmast en een vaantje. Die hele leuk printables zijn van Jetjes en Jobjes.



En ik maakte een "frietje met mayo en curry". Van een cake heb ik frietjes gesneden, een lepeltje witte chocopasta als mayo en een lepeltje aardbeienjam als curry. Een echt frietbakje en houten vorkje maakt het helemaal af!







Geen opmerkingen: