Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

maandag 7 juli 2014

Merry Christm... uhm... Merry Birthday


Sportinstructeur Mark was afgelopen zaterdag jarig. Geboren in de zomer... maarrr Mark viert het liefst het hele jaar kerst!

De vaste groep die op zondag zijn RPM-les volgt, zou de zaal op de zondag na zijn verjaardag in kerstsfeer brengen. En daar hoorde natuurlijk ook een kersttaartje bij!


Behalve fan van kerst, is Mark ook een enorme fan van chocolade en dan met name M&M's. Ik bakte daarom een chocolade biscuit. Deze heb ik in 3 lagen verdeeld. In de middelste laag heb ik een cirkel uitgestoken. Zo had ik ruimte om daar M&M's in te (ver)stoppen!

 Ik heb de laagjes steeds ingesmeerd met abrikozenjam (dat is neutraal van smaak) en botercreme.
Ik vond het een geweldige opdracht, zeker gezien de tijd van het jaar. Het is natuurlijk altijd leuk, om je steentje bij te kunnen dragen aan zo'n verrassing voor een goede bekende!


Geen opmerkingen: