Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

donderdag 25 juli 2013

Jarig!

Afgelopen zondag was het hier groot feest! De jongens en ik zijn vlak na elkaar jarig en ergens er tussen in mijn zusje. Mijn man is pas in oktober jarig, maar hij maakt dankbaar gebruik van het vieren van alle verjaardag tegelijk (-;

Het was erg warm de afgelopen week. Te warm om een taart te maken waarop de jongens de kaarsjes uit konden blazen. Daarom heb ik cupcakes gemaakt, waarop ze de kaarsje uitbliezen.


 
Verder heb ik nog brownie gebakken. Lekker met stukjes pecannoten erin. Mijn zusje maakte 1 persoons-monchoutaartjes.



Zo hadden we ondanks de hitte toch nog iets lekkers bij de koffie |-D



Geen opmerkingen: