Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

woensdag 24 april 2013

Leve de Koning(in)!



Iedereen is in de ban van het aftreden van Koningin Beatrix en de inhuldiging van Koning Willem Alexander. Dus ik ben ook aan de slag gegaan.

Op de site van Hittepetaart  zag ik deze mold:

 
 
Om het kroontje te maken met de mold heb ik gele rolfondant gebruikt.


 
 
Met eetbare goudkleurige poeder en een kwastje heb ik het gele kroontje goudkleurig gemaakt. Je gebruikt het poeder droog. Breng het voorzichtig met een kwastje aan, het smelt als het ware op het rolfondant. Deze techniek heet "dusten".
 
Let op goed op als je dust gebruikt of het eetbaar is. Heb je niet-eetbare dust gebruikt, haal dan voordat je de cupcake of taart eet, de versiering er vanaf! 


 
De cupcakes zijn gebakken in een goudkleurig en rood-wit-blauw bakpapiertje. En versierd met een cirkel van oranje rolfondant.

 
 
Dit jaar voor het laatst Koninginnedag... ik wens jullie alvast heel veel plezier!
 



Geen opmerkingen: