Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

vrijdag 24 augustus 2012

Traktaties voor op school


Gisteren heb ik weer een bestelling traktaties voor op school gemaakt. Ik bak dan mini-cupcakes en maak ze af met een toefje botercreme. Na ze al een paar keer voor meisjes gemaakt te hebben, maakte ik ze gisteren voor een jongen.

 
Ik heb gele, rode, groene en oranje bakpapiertjes gebruikt en de botercreme blauw gekleurd. Lekker vrolijk dus (-:

Die ik eerder voor een meisje maakte, waren... roze (-;

 
 
Deze mini-cupcakes kosten € 0,75 per stuk.
 
Iets te vieren of een andere reden voor een bijzondere taart of cupcakes? Wil je een taart of cupcakes bestellen. Vraag dan naar de mogelijkheden, telefoonnummer: 06-43534930 of stuur een e-mail naar cakesenjoy@live.nl

Leuk om te weten, bij elke bestelling voor een kinderverjaardag en/of schooltraktatie ontvangt de jarige een leuk cadeautje.

Liefs Nicole




Geen opmerkingen: