Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

vrijdag 22 juni 2012

Test... 1, 2, 3... uhm... taart...

Ook Albert Heyn verkoopt taartspulletjes. Ik zag er laatst een klein bakblikje in de vorm van een stapeltaartje. Deze week heb ik er chocolade biscuit in gebakken. Dat ging al goed. En vanavond heb ik het verder afgemaakt.


  


Omdat het een testje was heb ik het taartje niet gevuld. Dat had wel gekund. Met een appelboor zou je er vanaf de onderkant een holte in kunnen maken. Bewaar dan het laatste stukje biscuitje van. Vul de holte met jam en/of botercreme en stop dan het laatste stukje weer terug. Het taartje heb ik nu dus alleen met een laagje botercreme afgesmeerd.




Daarna heb ik het bekleed met fondant in een lichte oranje kleur. Verder heb ik het versierd met kleine bloemetjes en een vlinder bovenop. Het is nog even oefenen om het taartje strak te bekleden. Maar dat komt goed (-:



Op de foto komen taarten en cupcakes vaak groter over dan in werkelijkheid. Maar zoals jullie zien is het écht een mini-exemplaar.




Geen opmerkingen: