Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

zaterdag 15 oktober 2011

Herfst!

Het zomerde toch nog even heerlijk na, maar het is nu toch echt herfst. De bomen verliezen hun blad en het blad kleurt van groen naar geel en oranje. Mooi om te zien hoe buiten alles veranderd.

Gisteren heb ik cupcakes versierd, helemaal in het herfst-thema. Kleine en grote cupcakes, versierd met fondant of botercreme.


De grote cupcakes heb ik gevuld met een restje bosvruchtenjam dat ik nog had staan. De botercreme heb ik gemixt met caramel-smaakstof. Daarmee heb ik vervolgens de toeven gespoten en ze nog versierd met herfst-strooisel. Met uitstekers heb ik bladeren en eikeltjes uitgestoken.
Deze hele leuke etagere vond ik er wel goed bijpassen (-;

Op naar een mooie herfst, laat de winter nog maar even wachten :-D

Geen opmerkingen: