Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

dinsdag 6 september 2011

Push-cakes

Van de voetbaltaart en -cupcakes van de bestelling van afgelopen week had ik nog het e.e.a. over. Ik had al een tijdje de houdertjes voor push-cakes liggen.

Dus nu kon ik die mooi eens gaan uitproberen. De overgebleven cupcakes heb ik allemaal in 3 plakjes gesneden. Ze zijn iets te groot om in het houdertje te leggen. Dus ik heb ze met een ronde uitsteker op maat gemaakt. Heel makkelijk bouw je de push-cakes op met laagjes. Ik ben begonnen met een plakje cupcake daarop heb ik een laagje botercreme gespoten. Ik had nog een restje aardbeienbotercreme over. Vervolgens een laagje met rose-witte snoepballetjes. Weer een plakje cupcake, weer een laagje botercreme, dan het 3e plakje cupcake, een toefje botercreme en daarop wat roze-paarse hageltjes.
Tijdens het opbouwen heb ik de houder in een hoger glas gezet. Er zit een dekseltje bij. Nadat je dat erop hebt gedaan, kan je de houder neerleggen.

Dit waren de twee mooiste

Ziet er leuk uit, toch?
Om ze op te eten, duw je het stokje langzaam omhoog en eet je het laagje voor laagje op. Mmm!!!

Tot binnenkort weer, de komende week staat er weer een bestelling op de planning. Steekwoorden: ster en knalroze.

Geen opmerkingen: