Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

vrijdag 5 augustus 2011

Treintje voor de kids

Afgelopen zondag vierden wij de verjaardagen van de kids. Er zit 13 dagen tussen hun verjaardagen. Dus samen 1 feestje (-:

Ik had voor ieder een taartje van 15 cm. Gevuld met banketbakkersroom  en aardbei-vlaaivulling. Afgesmeerd met botercreme. Bekleed en versierd met fondant. Zo konden ze ieder op hun eigen taartje de kaarsjes uitblazen.
Het thema was: trein.
Bovenop de beide taarten, een locomotief en aan de voorkant wagonnetjes met daarop de letters van de namen.
Verder had ik nog cupcakes gebakken. Gewone en chocolade. De gewone had ik gevuld met framboos-perzik jam en afgesmeerd met aardbeienbotercreme. De chocolade had ik afgesmeerd met botercreme. De ene helft had ik versierd met wagonnetjes met daarop een 2, de andere helft met ook wagonnetjes en daarop een 5.

Geen opmerkingen: