Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

dinsdag 22 maart 2011

Taartjes en cupcakes

Het is inmiddels al weer een dik jaar geleden dat ik mijn eerste taartje decoreerde. Samen met vriendinnetje Patries volgde ik een workshop taart decoreren bij ZiZi.
We begonnen met het vullen van het biscuitkapsel, met botercreme en jam. Daarna smeerden we de taart af met botercreme. We hebben witte fondant op kleur gemaakt, met eetbare kleurstof. Met de zelf op kleur gemaakt fondant hebben we het kapsel bekleed. En toen... ging we los met uitstekers om de taart op te pimpen.
Wat waren we trots op ons eigen gemaakte taart!
Wat spulletjes aangeschaft en thuis wat aan het freubelen gegaan.
Daarna nog een workshop gevolgd op mijn werk. Georganiseerd door de personeelsvereniging. Ook daar weer van alles geleerd.
En nu... maar lekker uitproberen en oefenen. Gewoon lekker voor thuis of voor de visite. Maar ik heb ook al het een en ander voor vrienden en kennissen gemaakt.

Ik ben een drukke mama met 2 kindjes en een part-time baan. Maar ik ga toch proberen om jullie met de blog op de hoogte te houden van mijn taartjes en cupcakes.


Geen opmerkingen: