Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

dinsdag 25 juni 2013

Traktaties


Het was even weer wat stil hier... De afgelopen weken ben ik druk geweest met de webwinkel van CAKES&joy. Inmiddels is deze online :-D Neem hier maar eens een kijkje. In de webwinkel verkopen wij taartbenodigheden van Sweet Choice by Wendy. Maar ook feestartikelen in allerlei thema's.

Verder ben ik nog bezig geweest met traktaties bedenken voor de jongens. De oudste is in de zomervakantie jarig, maar wilde graag nog in deze klas trakteren. De jongste wordt over een paar weken vier jaar en neemt dus afscheid op het kinderdagverblijf.
Voor de oudste maakte ik prikkers in de vorm van een voetballer.

 
Aan een grote prikker heb ik een schijfje komkommer, een blokje kaas en een druif geregen. Van 2 halve party-knaks en 2 halve knakworstjes heb ik de armen en benen gemaakt. Om het leuk af te maken heb ik een kartonnen doos beplakt met groen karton. Mijn man heeft de lijnen van een voetbalveld op wit papier getekend. Die heb ik er op het groene karton geplakt.
 
De traktatie voor de jongste heb ik al in mijn hoofd. Wat ik ga maken, blijft nog even een verrassing (-;
 
Kennen jullie Pinterest  Dat is ook één van de, inmiddels vele, social media. Het is een online prikbord. Je kan er veel inspiratie opdoen. Zo ook voor kindertraktaties. Dit is mijn bord met pins van kindertraktaties. Misschien zit er voor jouw zoon of dochter ook een leuke traktatie tussen.
 



2 opmerkingen:

Unknown zei

Misschien domme vraag: maar hoe heb je die knakworstjes vastgezet? Met cocktailprikkers?

Nicole zei

Hallo Marleen,
Er zijn geen domme vragen :-) Ik heb de knakworstjes inderdaad vastgezet met cocktailprikkertjes.
Groeten, Nicole