Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

woensdag 19 september 2012

Traditionele cupcakes en push-up cakes

Afgelopen week maakte ik een bestelling cupcakes met botercreme toef. Heel traditioneel, maar het ziet er toch heel feestelijk uit vind ik.


Het zijn naturel cupcakes, gevuld met aardbeienjam.
 
 
Ook heb ik push-up cakes gemaakt.
 

Daarvoor heb ik eerst cupcakes gebakken. Nadat ze zijn afgekoeld, haal ik ze uit het bakpapiertje en snijd ze in 3 plakjes. Onderin de houder heb ik een plakje cupcake gelegd, daarop spuit je een laagje botercreme, vervolgens weer een plakje cupcake, een laagje botercreme en je eindigt weer met een plakje cupcake en een laagje botercreme.

De push-up cake houdertjes zien er leeg zo uit:

 
Ze zijn heel eenvoudig in elkaar te zetten.

Het is leuk om te variƫren met gekleurde botercreme. Deze zijn met aardbeienbotercreme gemaakt:


Deze met naturel botercreme:



De prijs van de traditionele cupcakes: € 1,75 per stuk.
De prijs van de push-up cupcakes: € 1,75 per stuk + € 0,50 borg per houdertje.



Geen opmerkingen: