Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

donderdag 26 juli 2012

5 verjaardagen tegelijk!

Onze jongste zoon is 13 dagen voor de 3e verjaardag van onze oudste zoon geboren. De 1e verjaardag van de jongste hebben we apart van de 4e verjaardag van de oudste gevierd. Maar toen al besloten we om hun verjaardagen voortaan samen te vieren. Dit jaar hebben we er nog een paar meer gevierd. Die van mijn man, mijn zusje en van mezelf.

Uiteraard, heb ik allerlei lekkers gemaakt.




Voor de jongens allebei, een eigen kaarsjes-uitblaas-taartje










Het zijn naturel biscuits, gevuld met aardbeivlaaivulling en botercreme, afgesmeerd met botercreme en versierd met fondant.

Voor de chocoholics onder ons, brownie. Gevuld met stukjes pure en witte chocolade en afgesmeerd met brownie fudge en voor de liefhebbers pecannoten.




Ook maakte ik push cakes en cupcakes.
Voor de push cakes heb ik ook cupcakes gebruikt. Die heb ik een keertje over de helft gesneden. Tussenin en bovenop een lekkere toef botercreme.
De cupcakes heb ik gevuld met aardbeivlaaivulling en versierd met een lekkere toef botercreme.




En gewoon lekker om te snoepen, popcorn, snoepjes en chips.


Het was een heerlijke zomerse dag. Dus ik heb een lekkere fruitpunch gemaakt. Iedereen vond 'm erg lekker!


En natuurlijk nog even reclame gemaakt.



Aan het begin van de avond het zoet ingeruild voor hartig. Lekkere (zelfgemaakte) salades, met verschillende soorten broodjes, gazpacho en hartige cupcakes.



De hartige cupcakes, zijn de mexicaanse cupcakes van Rudolph. Door het cupcake beslag zitten maiskorrels. De toef is avocado-roomkaas-creme. Het kerstomaatje en tortilla chipje maken het helemaal af. Ze waren zo op. Dus vanaf nu, ook hartige cupcakes in het assortiment :-D















Geen opmerkingen: