Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

donderdag 5 januari 2012

De eerste bestellingen gaan de deur uit!

Sinds deze week is het mogelijk om bij mij VeniVidiFietsie-cupcakes te bestellen. Vandaag heb ik de eerste 2 bestellingen gemaakt, morgen worden ze afgeleverd. Hier lees je meer over deze goede-doelen-aktie. En dit zijn ze:


Alvast wat feitjes. Of beter gezegd cijfertjes... En zoals mijn collega's zullen bevestigen, ik ben hélémáál niet van de cijfertjes, maar ik vind het toch leuk om dat nu, in het kader van deze goede-doelen-aktie toch te doen (-:


- 8 personen hebben al een bestelling geplaatst.
- Er zijn al 13 doosjes besteld.
- Er zijn er al 4 afgerekend.
- 2 bestellingen, 3 doosjes worden morgen afgeleverd.
- De voorlopige tussenstand is dus € 14,-

Zo gaan de doosjes VeniVidiFietsie-cupcakes de deur uit (-:  Met in elk doosje een lotje:

Op 7 juni verloot ik onder de kopers een door mij gedecoreerde taart. Hoe meer doosjes je koopt, hoe meer kans dus (-;
Wil je een doosje cupcakes bestellen? Mail dan naar: cakesenjoy@live.nl.


Geen opmerkingen: